ŁUKASZ BRZEZOWSKI AUTO PRECYZJA warsztat samochodowy oferuje swoje usługi na terenie województwa mazowieckiego gmina Radom powiat Radom. Auto Mechanik znajduje się pod adresem: ul. Wolanowska 219A/1, 26-600 Radom. Firma działa na rynku od 2018 roku.
Główne PKD firmy to 45.20.Z – Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych. Poniżej znajdziesz numer NIP oraz REGON a także najczęściej zadawane pytania przez klientów.
NIP: 7962702772 | REGON: 381509122 |
Najczęściej zadawane pytania:
Jaka jest nazwa firmy?
Nazwa firmy to: ŁUKASZ BRZEZOWSKI AUTO PRECYZJA
Jaki jest adres firmy?
Adres firmy to: ul. Wolanowska 219A/1, 26-600 Radom (woj. mazowieckie)
Jaki jest NIP firmy?
Numer NIP firmy to: 7962702772
Jaki jest REGON firmy?
Numer REGON firmy to: 381509122
Jakie jest główne PKD firmy?
Główne PKD firmy to: 45.20.Z
02 Reviews
Dodaj opinie
Jesteś właścicielem tej firmy?
Zgłoś się do nas i zarządzaj informacjami na temat swojej firmy.
stanislaw
Radzę wszystkim omijać ten warsztat szerokim łukiem i nigdy nie zostawiać tam swojego auta. Właściciel, Pan Łukasz, kłamał przez telefon, wprowadzał mnie w błąd i naciągnął na koszty oraz zmarnowany czas.
Oddałem do serwisu swoją Corvette C7 na diagnozę dyferencjału i naprawę kilku drobiazgów. Zamiast pomocy zostałem oszukany, mechanicy uszkodzili schowek, a zapłaciłem za usługi, które w ogóle nie miały miejsca. Pan Łukasz rzekomo zawiózł dyferencjał do specjalisty, który miał stwierdzić, że dyfer jest nienaprawialny, ale tak naprawdę rozebranie dyferencjału nigdy nie miało miejsca (co potwierdziły dwie inne osoby – dyferencjał jest jak najbardziej naprawialny).
Ponadto Pan Łukasz wielokrotnie kłamał przez telefon, że auto jest w trakcie naprawy, choć naprawa nie była nawet rozpoczęta. Sam przyznał później, że w tym czasie był za granicą na wyścigu F1. Bez mojej zgody wymieniono uszczelniacz, co nie miało sensu, bo przy uszkodzonym dyferencjale taka wymiana jest bezcelowa – uszczelniacz i tak zostanie wybity. Co więcej, uszczelniacz został źle zamontowany, bo już następnego dnia zauważyłem plamę oleju. Każdy inny mechanik potwierdził, że w takiej sytuacji wymiana uszczelniacza przed naprawą dyferencjału nie ma sensu (szczególnie że uszczelniacz OEM kosztował 350 zł).
Dodatkowo Pan Łukasz twierdził, że zalał topowy olej, ale nie przedstawił żadnego dowodu. Olej, który według niego został użyty, jest niezgodny z zaleceniami producenta – nie był to olej 75w90, który producent zaleca w książce serwisowej.
Na domiar złego, przy próbie naprawy zaciętego schowka mechanicy uszkodzili jego mechanizm, a Pan Łukasz głupio tłumaczył, że schowek był już wcześniej uszkodzony. Skoro był zacięty, to jednak jakoś się trzymał, prawda? Pan Łukasz stwierdził także "na oko", że sanki w aucie są krzywe i były prostowane, co jest nieprawdą – inni mechanicy potwierdzili, że sanki są proste i nigdy nie było z nimi żadnych problemów.
Podsumowując, straciłem masę czasu (ponad dwa tygodnie) i pieniędzy (około 1850 zł). Auto zostało dodatkowo uszkodzone (schowek), a ja zostałem wprowadzony w błąd co do możliwości naprawy dyferencjału. Zamiast skupić się na jego naprawie, traciłem czas na szukanie nowego. Radzę każdemu omijać ten warsztat szerokim łukiem.
Stanisław
Radzę wszystkim omijać ten warsztat szerokim łukiem i nigdy nie zostawiać tam swojego auta. Właściciel, Pan Łukasz, kłamał przez telefon, wprowadzał mnie w błąd i naciągnął na koszty oraz zmarnowany czas.
Oddałem do serwisu swoją Corvette C7 na diagnozę dyferencjału i naprawę kilku drobiazgów. Zamiast pomocy zostałem oszukany, mechanicy uszkodzili schowek, a zapłaciłem za usługi, które w ogóle nie miały miejsca. Pan Łukasz rzekomo zawiózł dyferencjał do specjalisty, który miał stwierdzić, że dyfer jest nienaprawialny, ale tak naprawdę rozebranie dyferencjału nigdy nie miało miejsca (co potwierdziły dwie inne osoby – dyferencjał jest jak najbardziej naprawialny).
Ponadto Pan Łukasz wielokrotnie kłamał przez telefon, że auto jest w trakcie naprawy, choć naprawa nie była nawet rozpoczęta. Sam przyznał później, że w tym czasie był za granicą na wyścigu F1. Bez mojej zgody wymieniono uszczelniacz, co nie miało sensu, bo przy uszkodzonym dyferencjale taka wymiana jest bezcelowa – uszczelniacz i tak zostanie wybity. Co więcej, uszczelniacz został źle zamontowany, bo już następnego dnia zauważyłem plamę oleju. Każdy inny mechanik potwierdził, że w takiej sytuacji wymiana uszczelniacza przed naprawą dyferencjału nie ma sensu (szczególnie że uszczelniacz OEM kosztował 350 zł).
Dodatkowo Pan Łukasz twierdził, że zalał topowy olej, ale nie przedstawił żadnego dowodu. Olej, który według niego został użyty, jest niezgodny z zaleceniami producenta – nie był to olej 75w90, który producent zaleca w książce serwisowej.
Na domiar złego, przy próbie naprawy zaciętego schowka mechanicy uszkodzili jego mechanizm, a Pan Łukasz głupio tłumaczył, że schowek był już wcześniej uszkodzony. Skoro był zacięty, to jednak jakoś się trzymał, prawda? Pan Łukasz stwierdził także "na oko", że sanki w aucie są krzywe i były prostowane, co jest nieprawdą – inni mechanicy potwierdzili, że sanki są proste i nigdy nie było z nimi żadnych problemów.
Podsumowując, straciłem masę czasu (ponad dwa tygodnie) i pieniędzy (około 1850 zł). Auto zostało dodatkowo uszkodzone (schowek), a ja zostałem wprowadzony w błąd co do możliwości naprawy dyferencjału. Zamiast skupić się na jego naprawie, traciłem czas na szukanie nowego. Radzę każdemu omijać ten warsztat szerokim łukiem.